1. אסטרטגיה

  2. בירוקרטיה

  3.   גיוס הון

  4. משרד וציוד

  5. גיוס עובדים

  6. פרסום ושיווק

    צעדים בפתיחת עסק - פרסום ושיווק:

      מאמרים אחרונים

    1. הקמת עסק חדש - בחירת דומיין תחילה

      07.02.2012

      כפי שבטבע רבים מבעלי- החיים אינם זוכים לשרוד, כך גם בעולם העסקים- מעטים הם העסקים השורדים

      להמשך קריאה
    2. חשיבות התדמית העסקית לעסק חדש

      15.01.2012

      לעיתים רבות בעלי מקצוע המתכוונים לצאת לדרך עצמאית או מתכוננים לקראת פתיחת עסק חדש מזניחים ולא טורחים להקדיש זמן ומשאבים לבניית התדמית של העסק החדש. זוהי טעות חמורה

      להמשך קריאה
    3. עיצוב לוגו כחלק מתהליך הקמת עסק חדש

      10.01.2012

      הקמת עסק חדש טומנת בחובה לא מעט התמודדויות. אחד הדברים הראשונים שיש לתת עליו את הדעת - התדמית הויזואלית של העסק. השלב הראשון הינו בחירת שם לעסק. שם קליט, פשוט, אשר יאפיין את פעילות העסק ובעליו.

      להמשך קריאה
    4. מועדון לקוחות- האם כדאי לעסק קטן?

      10.11.2011

      אחת הדרכים לשיפור ההכנסות ושימור הלקוחות היא הקמת מועדון לקוחות. אך מסביב להחלטה של הקמת מועדון לקוחות עולות שאלות רבות: איך מקימים מועדון לקוחות? באילו דרכים לשווק לחברי המועדון? והאם מועדון לקוחות מתאים בכלל לעסק קטן?

      להמשך קריאה
    5. פנים רבות לפרסום - על מסעות פרסום בפייסבוק

      22.09.2011

      העולם הטכנולוגי והצרכני של היום, פורץ את גבולות השיווק שהכרנו עד כה. הוא מאפשר יכולות חדשות ומשמעותיות ומאלץ את המפרסמים לבצע זינוק ענק קדימה. מחלקות השיווק בעסקים אינן צריכות עוד לעסוק במלאכת השערות וניחושים

      להמשך קריאה
    6. פייס טו פייס עם עמוד בפייסבוק

      14.09.2011

      רשת הפייסבוק היא למעשה הקהילה הגדולה ביותר בהיסטוריה. המיזם, שהחליט להעתיק דפוסי תקשורת ומערכות יחסים- לזירה הוירטואלית

      להמשך קריאה
    7. דרכים לקדם את אתר האינטרנט של העסק במנועי החיפוש

      21.06.2011

      קידום אתרים אורגני (SEO) הוא פעילות למען קידום אתר מסוים בתוצאות של מנועי החיפוש. הקידום עוזר לאתר להופיע במקומות גבוהים יותר במקרים בהם הגולש מחפש מילות חיפוש מסוימות, אותן רוצה העסק לקדם. תנועה נכנסת רבה ברשת מגיעה ממנועי החיפוש

      להמשך קריאה
    8. רשתות חברתיות, כוח פרסום אדיר

      21.06.2011

      פרסום ברשתות חברתיות הוא מהתחומים החדשים והמלהיבים ביותר בתחום הפרסום- עם קהל יעד עצום, מגוון סוגי פרסום, יכולות פילוח מדויקת ויכולת מעקב מצוינת אחר תוצאות הפרסום.

      להמשך קריאה
    9. מי צריך יחסי ציבור?

      21.06.2011

      יחסי ציבור הם כלי שיווקי שפועל באופן לא ישיר על קהל היעד, אלא דרך אמצעי תקשורת שונים וגורמים חברתיים המחזיקים בהשפעה על קהל רחב. גם ללא השקעה ניכרת ביחסי ציבור הם קיימים, זאת משום שכל אזכור של שם העסק בפומבי (חיובי או שלילי), הוא סוג של יחסי ציבור. לכן, חשוב מאוד להשקיע תשומת לב רבה באופן בו מצטייר העסק שלכם בציבור ולפעול בדרכים שונות על מנת לשמור ולשפר את התדמית שלו. המטרות העיקריות של יחסי ציבור, אם כן, הן העמקת המסרים של העסק ויצירת אמינות.

      להמשך קריאה
    10. קישורי PPC- חשיפה מיידית לקהל נרחב

      21.06.2011

      קישורים ממומנים, המכונים גםPay Per Click , הם שיטת פרסום הפועלת על פי תשלום לפי מספר הלחיצות על מודעת הפרסומת. פרסום מסוג זה נפוץ במנועי החיפוש השונים, ובראשם גוגל, בו הפרסום מנוהל על ידי מערכת ה-Adwords.

      להמשך קריאה