1. אסטרטגיה

  2. בירוקרטיה

  3.   גיוס הון

  4. משרד וציוד

  5. גיוס עובדים

  6. פרסום ושיווק

    צעדים בפתיחת עסק - פרסום ושיווק:

      מאמרים אחרונים

      כך תיצרו בעצמכם סרטון תדמית ויראלי לעסק שלכם

      15.01.2018

      בשנים האחרונות בעלי עסק רבים מחליטים להפיק לעצמם סרטוני תדמית. למה הם עושים את זה ובעיקר – איך? ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת

      להמשך קריאה
    1. כיצד מפרסמים עסקים המתמחים בעבודות כפיים ב- 2015

      25.02.2015

      עסקים המתמחים בעבודות כפיים צפויים לשמור על מעמדם גם לאור שינויים טכנולוגיים מרחיקי לכת. יחד עם זאת, הרבה בעלי עסקים מן הסוג הזה לא תמיד יודעים כיצד לפרסם את עצמם. במאמר הבא נביא את הדגשים ואת השיטות המרכזיים ונסביר כיצד מיישמים אותם.

      להמשך קריאה
    2. כיצד שליטה בתוכנת אנימציה יכולה לתרום לעסק שלכם

      23.10.2014

      כבעלי עסקים בראשית דרכם אתם ודאי תוהים כיצד תצליחו למשוך אליכם את הלקוחות הראשונים ואחריהם את הנוספים. יש בידיכם קלף מנצח – אתם בטוחים בכך – אך איך תגרמו לאחרים להאמין בו כמוכם? אחד הכלים החזקים ביותר כיום בעולם השיווק קשור ביכולת שלכם לייצר המחשה) ויזואליזציה לעולם שעוד לא קיים – כלומר לעבוד באמצעות סרט הממחיש את כוונותיכם או את התועלת של המוצר שברשותכם ובקיצור – לשלוט בתוכנת אנימציה.

      להמשך קריאה
    3. מתנות מתכלות - 5 רעיונות משובבי נפש ללקוחות ולעובדים לראש השנה

      28.08.2014

      כמדי שנה לקראת ראש השנה, מנהלי חברות ועסקים "שוברים את ראשם" כיצד לבלוט מעל מתחריהם באמצעות המתנה אותה יעניקו ללקוחות לכבוד השנה החדשה ואיזה מתנה יתנו לעובדים שלהם. ראש השנה הוא אכן הזדמנות להזכיר ללקוחותיכם שאתם כאן בשבילם - גם אם הם אינם זוכרים אתכם בכל רגע, הם בהחלט חשובים לכם. בעבר מתנות נמדדו גם בזמן בו הן מחזיקות מעמד. היום, עם הקצב המטורף של החיים, צרכנות אינטנסיבית ותחלופה גבוהה של חפצים בבית, דווקא מתנה מתכלה הפכה למתנה מועדפת.

      להמשך קריאה
    4. אפיון אתרי אינטרנט

      04.08.2014

      אחד מהשלבים החשובים ביותר בבניית אתרי אינטרנט הוא האפיון שלהם. אפיון אתרים הוא תהליך הכרחי לפני בניית אתר לעסק מכיוון שבתהליך זה נקבע כיצד יראה האתר - אילו עמודים יהיו בו, מה יהיו הקטגוריות, איזה תוכן יופיע בו, אילו כפתורים יהיו ולאן הם יובילו, כיצד יראה מהממשק ועוד. למעשה, מדובר בתהליך של תכנון האתר "על הנייר", במטרה להפוך את האפיון לדבר ממשי. ככל שהאפיון יהיה ספציפי ומפורט יותר, כך יגדלו סיכויי האתר להצליח ולהשיג את מטרתכם. בכתבה זו נפרט על אודות נושא חשוב זה המעסיק רבים מהאנשים העוסקים באינטרנט - איפיון אתרים.

      להמשך קריאה
    5. קידום מכירות בעסקים ? איך עושים זאת?

      29.05.2014

      בעידן שלנו קיימת תחרות רבה בין עסקים שונים על ליבו וכיסו של הצרכן. הצרכן מזוית הראיה שלו חשוף לגירויים שונים המיוצרים על ידי עסקים שונים. יצירת בולטות ונראות עסקית וחשיפה לקהל יעד פוטנציאלי יכולים לעשות את ההבדל בין עסק או מוצר המדשדשים במקום, לבין עסק או מוצר הזוכים להצלחה רבה ופופולאריות בקרב הצרכנים. קידום מכירות הוא אחד האמצעים האפקטיבים ביותר ליצירת הצלחה וביקוש מידיים. הטכניקות הננקטות בקמפיין קידום מכירות נועדו כדי להכניס את המוצר או השירות אל תודעת הקהל. משימה לא פשוטה בכלל בעולם רווי הגירויים שבו אנחנו חיים.

      להמשך קריאה
    6. מדריך למיתוג העסק החדש

      30.12.2013

      אז השגתם סכום למימון, מצאתם חנות במיקום מצוין ובמחיר טוב, עיצבתם את חלל העסק בצורה חדשנית ויפהפייה, שכרתם עובדים וקניתם את כל הכלים והמרכיבים לפעילותו השוטפת של העסק. אז איך גורמים עכשיו ללקוחות להציף את בית העסק שלכם ולכסף לזרום? הדרך לעשות זאת היא באמצעות מיתוג.

      להמשך קריאה
    7. קידום אתרים ? מה כדאי לברר עם מקדם האתר שלך

      30.10.2012

      אם יש לכם אתר אינטרנט ואתם מעוניינים להיעזר בשירותיה של חברת קידום על- מנת לקדם את האתר שלכם ולהעלות את דירוגו במנועי החיפוש, ובמיוחד בגוגל, הנה כמה שאלות שכדאי לכם להפנות אל חברת הקידום. חשוב לקבל תשובות ברורות ומספקות על השאלות הללו בכדי להבטיח שמדובר בחברה המתאימה לכם ביותר ובנוסף להבין גם את תחום עיסוקה.

      להמשך קריאה
    8. ניוזלטר ? כלי אפקטיבי לשיווק העסק שלכם

      29.10.2012

      עלון מידע אלקטרוני, או בשמו הנפוץ יותר, הניוזלטר, הוא אחד מהכלים הזמינים, הזולים והיעילים ביותר לביסוס מערכת יחסים ארוכת טווח עם לקוחות החברה. ניוזלטר כולל את כל המידע העדכני והרלוונטי ביותר ללקוחות והוא לרוב נשלח באופן אישי, ממוקד ומפולח.

      להמשך קריאה
    9. כיצד להתאים סרט תדמית לעסק ולצרכיו

      21.08.2012

      מאז שגולשי האינטרנט החלו לצרוך תכני וידאו על בסיס יום יומי, גם קרנם של סרטוני התדמית הלכה ועלתה. אם בשנים עברו סרטי תדמית כיכבו בעיקר בהרצאות וכנסים סגורים של חברות מסחריות, הרי שהיום הם נפוצים באתרי וידאו רבים

      להמשך קריאה