כיצד מפרסמים עסקים המתמחים בעבודות כפיים ב- 2015
פורסם: 25.02.2015
עסקים המתמחים בעבודות כפיים צפויים לשמור על מעמדם גם לאור שינויים טכנולוגיים מרחיקי לכת. יחד עם זאת, הרבה בעלי עסקים מן הסוג הזה לא תמיד יודעים כיצד לפרסם את עצמם. במאמר הבא נביא את הדגשים ואת השיטות המרכזיים ונסביר כיצד מיישמים אותם.
בניגוד למה שנהוג לחשוב, עסקים המתמחים בביצוע עבודות כפיים לא צפויים להיעלם מהמפה בקרוב. דווקא עסקים אלו מציעים שירות עם ערך מוסף. אף מחשב מודרני לא יכול להחליף את אנשי המקצוע המבצעים עבודות כפיים. מכשירים חדשים, מפעלים, מכונות ופסי ייצור מצטרפים לשיטות העבודה המסורתיות ומחזקים את המעמד של עבודות כפיים בשנת 2015. מצד שני, רבים מבין בעלי העסקים עדיין לא יודעים כיצד לפרסם את עצמם בעידן החדש.
העידן הנוכחי מציב שורה ארוכה של אפשרויות מיתוג עבור עסקים של עבודות כפיים. הדבר החשוב הוא להכיר את ערוצי השיווק ולהשתמש בהם בצורה נכונה. בנוסף, ניתן לחסוך בהוצאות על שיווק ופרסום ולנצל את האינטרנט בתור פלטפורמה אפקטיבית, מיידית ואופטימאלית לגיוס לקוחות והנעה לפעולה.
לגזור ולשמור: אמצעי השיווק שכל בעל עסק צריך להכיר
עוסקים בעבודות כפיים? הנה אמצעי השיווק העומדים לרשותכם בשנה הקרובה:
א. רשתות חברתיות – אי אפשר לדבר על פרסום בשנת 2015 מבלי להזכיר את הרשתות החברתיות. בעל עסק צריך לכל הפחות דף פייסבוק פעיל, אקטיבי ודינאמי המציג את יתרונותיו מול המתחרים.
ב. מנועי חיפוש – כל בעל עסק צריך להופיע באחד המקומות הראשונים של תוצאות מנוע החיפוש גוגל עבור הביטוי המרכזי של תחום פעילותו. כדי לעשות זאת עליו להתמקד בקהל יעד מסוים ולהקים אתר אינטרנט ראוי לשמו.
ג. פרסומות ממוקדות – אם בעבר נאלצו בעלי עסקים של עבודות כפיים להוציא אלפי שקלים בשנה על פרסום כללי, הרי שכיום הם יכולים לפנות לקהל יעד מסוים בלבד בעזרת באנרים באתרי תוכן ופלטפורמות נוספות כגון פרסום ממומן בגוגל או בפייסבוק.
מה השינויים בפרסום עסקים המתמחים בעבודות כפיים?
כפי שניתן לראות, יש שינויים רבים שעברו על תחום הפרסום והשיווק. שינויים אלו השפיעו לא רק על עסקים המתמחים בעבודות כפיים, אלא גם על כל הקשת העסקית בארץ ובעולם. אין כמעט עסק שלא נאלץ לעשות חישוב מסלול מחדש בשל כניסת האמצעים הטכנולוגיים לתחום הפרסום והשיווק. הדרך הנכונה לבחון את השינויים היא בתור הזדמנות: השינויים בפרסום נוטים לעבוד לטובתו של בעל העסק ולא להיפך. פרספקטיבה כזו רלוונטית גם לבעלי עסקים המתמחים בעבודות כפיים.
בשנים האחרונות החלו בעלי עסקים המתמחים בעבודות כפיים להבין את החיוניות של עבודתם עבור המשק. הם מקבלים מענקים המתורגמים לקמפיינים אפקטיביים של פרסום ושיווק. בסופו של דבר, השינויים בתחום הפרסום והשיווק של עסקים חדשים או ותיקים הם חלק בלתי נפרד מתהליך טבעי. שינויים תורמים לבעלי העסקים והם מאפשרים להם להישאר עדכניים ורלונטיים.