ניוזלטר ? כלי אפקטיבי לשיווק העסק שלכם

מאמר מערכת פורסם: 29.10.2012
ניוזלטר ? כלי אפקטיבי לשיווק העסק שלכם

עלון מידע אלקטרוני, או בשמו הנפוץ יותר, הניוזלטר, הוא אחד מהכלים הזמינים, הזולים והיעילים ביותר לביסוס מערכת יחסים ארוכת טווח עם לקוחות החברה. ניוזלטר כולל את כל המידע העדכני והרלוונטי ביותר ללקוחות והוא לרוב נשלח באופן אישי, ממוקד ומפולח. זהו אמצעי יעיל בעיקר לשימור לקוחות קיימים והוא הוכח כמוצלח במיוחד לעידוד רכישות חוזרות ולמתן המלצות ללקוחות עתידיים. השימוש בעלון האלקטרוני מאפשר לעסק לספק תוכן רב לנמענים ובכלל זה: להציע הצעות מכירה, לספק מידע על שירות חדש, לסקור מידע והתפתחויות בארגון, לדווח על מבצעים, קופונים והטבות וכיוצא בזה.

החדשות הטובות הן..

הנתונים מראים כי עסקים שעושים שימוש בניוזלטר מצליחים לשמור על קשר תמידי עם הלקוחות שלהם ולהנות מרכישות חוזרות. בכל פעם שנשלח עלון מידע אלקטרוני ללקוחות, העסק מחזק את המותג שלו ואת מאגר הלקוחות הנאמנים שלו. יחד עם זאת, כדי להגדיל את הצלחת הניוזלטר חשוב לבצע מספר פעולות קבועות ולכלול בניוזלטר מידע איכותי, לרבות: כותרת מעניינת, תבנית עיצוב קבועה ומקצועית ,תכנים רלוונטיים ומעניינים ומבצעים והטבות אטרקטיביים. הצלחת הניוזלטר תלויה לא פחות מכך גם במערכת הדיוור המשמשת לשליחת העלון. זו צריכה לכלול את שלל התכונות הנחוצות לדיוור מוצלח. היא צריכה לספק את מגוון הכלים ליצירה, לעריכה, לשליחה ולמעקב אחר כל ניוזלטר בזמן אמיתי והיא צריכה לאפשר לשולח לעשות שימוש בעיצוב אטרקטיבי ובתכונות מתקדמות לפילוח, לפרסונליזציה ולסגמנטציה. תכונות אלו מסייעות לניוזלטר ולמסריו להפוך לאישיים, לרלוונטיים ולמעניינים יותר.

יצירת ושליחת ניוזלטר- מה עוד חשוב לדעת?

בנוסף לאמור לעיל, חשוב מאד שהניוזלטר יהיה בעל עבירות גבוהה, כלומר יגיע ישירות אל תיבת הדואר של הלקוח ולא אל תיקיית הספאם או אל דואר הזבל וכן שהשולח יקבל נתונים מפורטים על תוצאות המשלוח- כמו לדוגמה- מה היתה תגובת הנמענים לניוזלטר, מי הם הלקוחות שפתחו את העלון, איזה מידע עניין יותר וכן הלאה. מערכת דיוור מתקדמת מסוגלת לענות על כל הדרישות הללו ועל דרישות מהותיות נוספות, ובכך היא בעצם מסייעת למקסום האפקטיביות של הדיוור האלקטרוני.

לסיכום, הניוזלטר הינו אמצעי שיווק זול יחסית, ממוקד ויעיל. יתרונו הגדול ביותר הוא באפשרותו לתפוס את תשומת הלב של קהלים ייחודיים ולעורר בהם סקרנות, עניין, נאמנות והנעה לפעולה. כמו כן, תהליך ההפקה של הדיוור האלקטרוני הוא קל ופשוט יחסית ושליחתו של הניוזלטר מהירה ויעילה עד מאד. שתי התכונות הללו מאפשרות לעסקים לשולחו בתדירות גבוהה. הניוזלטר מכיל בדרך כלל חדשות ותכנים רלוונטיים ועדכניים הקשורים לתחום עיסוקו של העסק ועיצובו לרוב נעים ומעורר עניין. הניוזלטר מופץ באמצעות מערכות דיוור, והוא מיועד לקריאה על ידי לקוחות קיימים ועל ידי לקוחות פוטנציאליים.

המאמר נכתב בשיתוף חברת inwise דיוור אלקטרוני.
טלפון 1-700-708180 | מייל sales@inwise.co.il