1. אסטרטגיה

  2. בירוקרטיה

  3.   גיוס הון

  4. משרד וציוד

  5. גיוס עובדים

  6. פרסום ושיווק

    צעדים בפתיחת עסק:

      מאמרים אחרונים

    1. פייס טו פייס עם עמוד בפייסבוק

      14.09.2011

      רשת הפייסבוק היא למעשה הקהילה הגדולה ביותר בהיסטוריה. המיזם, שהחליט להעתיק דפוסי תקשורת ומערכות יחסים- לזירה הוירטואלית

      להמשך קריאה
    2. מודיעין עסקי- עשה ואל תעשה

      13.09.2011

      מודיעין עסקי כולל איסוף וניתוח מידע על שוק או ענף בו פועלת חברה כלשהי, על מנת לשמש בסיס לקבלת החלטות עסקיות. הפרטים הנאספים כוללים לרוב מידע על המוצרים ותהליכי העבודה של מתחרים מהענף

      להמשך קריאה
    3. התייחסות למתחרים- אסטרטגיית אוקיינוס כחול, אוקיינוס אדום

      08.09.2011

      מרבית העסקים שקמים כיום לא יוצרים שווקים חדשים, אלא נכנסים לשווקים קיימים ופועלים בהם בתנאי תחרות. לכן, עוד לפני תחילת הפעילות של העסק, בשלב הכנת התוכנית העסקית, יש להכריע בסוגיית ההתייחסות למתחרים- האם כדאי להילחם בהם

      להמשך קריאה
    4. עיצוב המשרד- דגשים ונקודות חשובות

      07.09.2011

      אחד מהמרכיבים החשובים ביותר מבחינתו של בעל העסק הוא עיצוב המשרד. מלבד העובדה שהמשרד הוא החזות של העסק כלפי חוץ, המשרד הוא גם החלל בו נמצאים רוב עובדי החברה במשך כל יום העבודה ולכן כדאי ומומלץ לתכנן משרד פונקציונאלי ונעים גם יחד.

      להמשך קריאה
    5. עסק חדש באינטרנט- יתרונות וחסרונות

      28.08.2011

      בעולם המקוון של ימינו, בו חלק נכבד מהפעילות החברתית והעסקית מתרחש ברשת האינטרנט, קיים סיכוי לכך שהרעיון שאתם חושבים עליו הוא עסק שיכול להתקיים אך ורק באינטרנט

      להמשך קריאה
    6. ביטוח לעסק חדש

      24.08.2011

      התפעול השוטף של העסק כולל סיכונים רבים, שבמקרה ומתממשים, עשויים לפגוע בפעילות העסקית ובהצלחה של העסק. בעל העסק יכול לבטח את עצמו מול חלק מהסיכונים המדוברים באמצעות ביטוחים שונים לעסק.

      להמשך קריאה
    7. חשיבות היועץ העסקי

      21.08.2011

      בעלי עסקים רבים מחליטים להקים עסק, מבצעים את הפעולות המינימאליות הנדרשות ומתחילים לפעול, ללא מחשבה אסטרטגית רחבה או ידע פיננסי באשר לפעילות העסק וההשלכות לעתיד

      להמשך קריאה
    8. סלקציה בבחירת לקוחות

      19.08.2011

      באינסטינקט הראשוני, ההיגיון אומר שצריך לקבל כל לקוח ושהלקוחות הכי קלים הם אלו שהכי מועילים לעסק. אך התשובה אינה חד-משמעית ואף הפוכה במקרים מסוימים

      להמשך קריאה
    9. כתיבת תכנית עסקית לעסק חדש

      05.07.2011

      תכנית עסקית היא מסמך ניהולי כללי שנועד להציג את המאפיינים והדרך של העסק בפני מנהלים, יזמים ומשקיעים, באשר לטווח הקצר ולטווח הרחוק.

      להמשך קריאה
    10. דרכים לקדם את אתר האינטרנט של העסק במנועי החיפוש

      21.06.2011

      קידום אתרים אורגני (SEO) הוא פעילות למען קידום אתר מסוים בתוצאות של מנועי החיפוש. הקידום עוזר לאתר להופיע במקומות גבוהים יותר במקרים בהם הגולש מחפש מילות חיפוש מסוימות, אותן רוצה העסק לקדם. תנועה נכנסת רבה ברשת מגיעה ממנועי החיפוש

      להמשך קריאה